ایمپلنت فوری
نوشته شده توسط : نت ابزار

ایمپلنت فوری روشی جادویی و بسیار سریع برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. بله، این روش وجود دارد و به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی در سراسر دنیا در حال انجام شدن است. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این روش جادویی آشنا کنیم و همه چیز را نیز در این رابطه به شما بگوییم با ما همراه باشید.

ایمپلنت فوری چیست؟

بله واقعیت این است که ایمپلنت فوری وجود دارد و هرچند که برخی ها در تبلیغات از واژه فوری و آنی سوء استفاده می کنند، اما در هر حال، ما به مدد پیشرفت تکنولوژی اکنون می توانیم ایمپلنت ها را به صورت 1 روزه و طی تنها 1 جلسه یا نهایتا 1 هفته به طور کامل آماده کاشت و استفاده کنیم.

همچنین راجع به بریج و یا پل دندانی بیشتر بدانید. 

بارگذاری با تاخیر

در بخش قبل گفتیم اگر وضعیت لثه و استخوان شما اجازه سوار شدن روکش  دندان را بدهد، متخصص برایتان روکش موقت یا دائمی می گذارد. اما اگر چنین نباشد، شما باید چند روز تا 1 هفته صبر کنید و بعد از بهبودی نسبی لثه و استخوانتان برای نصب روکش مجددا مراجعه کنید.

اینجا هم ما در اصل ایمپلنت فوری انجام داده ایم ولی بارگزاری یا نصب روکش با تاخیر روبرو شده. چرا می گوییم ایمپلنت هنوز از نوع فوریی است؟ زیرا در حالت عادی اگر بخواهیم صاحب ایمپلنت شویم میبایست دست کم 2 تا 5 ماه صبر کنیم. اما در بارگزاری تاخیری شما نهایتا 1 هفته صبر می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کشیدن دندان بر روی لینک کلیک کنید. 

تفاوت ایمپلنت فوری با ایمپلنت معمولی

ایمپلنت های 1 روزه تفاوت های زیادی با ایمپلنت های معمولی دارند اما بیشتر در مسیر درمان با هم تفاوت دارند. مثلا برخلاف مسیر کاشت ایمپلنت های آنی، برای داشتن جایگزین دندان به روش معمولی میبایست این مراحل طی شود:

  • پروسه کلا بین 5 تا 10 ماه به ازای هر دندان طول خواهد کشید.
  • قرار دادن ایمپلنت در جای خالی دندان
  • جوش خوردن ایمپلنت به استخوان به مدت 3 تا 4 ماه
  • ترمیم جای دندان کشیده شده به مدت 2 تا 4 ماه
  • قرار دادن روکش دندان
  • کشیدن دندان

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ایمپلنت دندانی برای افراد سیگاری بر روی لینک کلیک کنید. 

عوارض کاشت ایمپلنت فوری و سخن آخر

درست است که کاشت این نوع ایمپلنت ها در طول یک روز و به صورت فوری مزایا زیادی دارد اما معایب و عوارضی نیز متوجه برخی از افراد کاندید خواهد بود. به عنوان مثال موارد زیر ممکن است برای برخی از بیماران رخ دهد یا ندهد:

 

البته هنوز شواهد بسیار کمی درباره نرخ شکست این نوع ایمپلنت ها وجود دارد اما اگر توسط جراح خوبی کاشته نشوند احتمال شکستشان کمی بیشتر از ایمپلنت های مرسوم است.

شما در قبال خودتان وظیفه دارید تا با تحقیق کردن بهترین تصمیم را درباره سلامت خودتان بگیرید. ما امروز قصد داریم تا وبسایت خوب پایگاه سلامت دهان و دندان را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با مطالعه مقالات این وبسایت بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: