نوشته شده توسط : نت ابزار

ما امروز در این مطلب اینجاییم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت برای افراد سیگاری و همه آن نکاتی که باید برای ایمپلنت کردن در شرایطی که سیگاری هستید رعایت کنید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

عوارض کاشت ایمپلنت دندانی برای افراد سیگاری

سیگار کشیدن سوای از اینکه در حالت عادی عوارض زیادی برای دهان و دندان و بدن دارد دستکم 4 عارضه مهم برای افرادی که قصد دارند ایمپلنت بکارند دارد. در ادامه به صورت خلاصه این 4 عارضه توضیح داده شده اند.

ایجاد حفره خشک

کشیدن سیگار بعد از خارج کردن دندان می‌تواند مانع از تشکیل لخته خون در حفره خالی شود و احتمال ایجاد حفره خشک یا درای سوکت را افزایش می دهد. این یک وضعیت به شدت دردناک است و روند کاشت ایمپلنت را به تعویق می اندازد. برای پیشگیری از بروز این مشکل و کاهش عوارض کاشت ایمپلنت برای افراد سیگاری می‌بایست بعد از کشیدن دندان به هیچ عنوان سیگار استعمال نشود.

همچنین درمورد ایمپلنت سوئیسی بیشتر بدانید.

مراقبت از ایمپلنت

در صورت کاشت ایمپلنت دندان برای افراد سیگاری، باید دست کم به چند نکته و توصیه زیر توجه شود:

عدم استفاده از محصولات دندانپزشکی ساینده

یکی از آثار سیگار کشیدن ایجاد لکه و تغییر رنگ بر روی دندان‌ها به دلیل تاثیر نیکوتین و تار موجود در تنباکو است. همین امر باعث می شود سالانه تعداد زیادی از افراد سیگاری برای برطرف کردن این لکه ها و بازگرداندن رنگ طبیعی دندان ها بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان انجام دهند.

بیمارانی که سیگار می کشند و ایمپلنت دندانی دارند، معمولاً نباید بلیچینگ انجام دهند. آن ها حتی نباید از خمیردندان های سفید کننده و ساینده که منجر به وارد شدن آسیب به روکش و خود ایمپلنت می شوند استفاده کنند. این یکی از معایب کاشت ایمپلنت دندان برای افراد سیگاری است که نمی توانند بعد از کاشت استعمال سیگار را ترک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تغذیه بعد از ایمپلنت اینجا کلیک کنید.

ترک یا کاهش مصرف سیگار

بهترین کاری که می‌توانید برای افزایش طول عمر ایمپلنت های دندانی و سلامت کلی خود انجام دهید این است که به طور کامل سیگار را ترک کنید. اینکار البته برای بسیاری از افراد آسان نیست، اما حمایت و برنامه ریزی مناسب می تواند به شما در ترک این عادت کمک کند.

مراجعه منظم به کلینیک

افرادی که ایمپلنت دندان کاشته اند باید بیشتر از سایرین به دندانپزشک مراجعه کنند تا تحت معاینه و چکاپ قرار بگیرند. این مراجعان مخصوصا در چند ماه اول بعد از کاشت ایمپلنت بیشتر است. در طول هر جلسه ایمپلنت کاشته شده چک شده و از نظر بروز هر مشکلی ارزیابی می شود. همچنین جرمگیری دندان و تمیز کردن حرفه ای دندان ها در روال دندانپزشکی شما لحاظ خواهد شد.

سخن نهایی

 ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت برای افراد سیگاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات مربوط به ترمیم و زیباسازی طرح لبخند را نیز مطالعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ابزار

امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و هزینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این مورد به شما بگویییم. جدید ترین تعرفه ها را در این مطلب با ما داشته باشید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

محاسبه هزینه ارتودنسی

اگر به جداول و قیمت های مندرج در آن ها با دقت نگاه کرده باشید متوجه تفاوت قیمت درمان های ارتودنسی میشید. حداقلش اینه که هر روش درمان ارتودنسی یه قیمت و تعرفه خاصی داره و همه روش ها هزینه یکسانی ندراند. راستی این تفوت قیمت ناشی از چیه؟ چرا فقط محدوده میگیم؟ اصلا چه فاکتورهایی روی تعرفه ها و قیمت ها تاثیر میذار؟

سوال خوبیه و باید بگم که فاکتورهای زیادی روی هزینه ها تاثیر میذاره اما مهم تریناش اینا میشه:

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه دندان مصنوعی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

  • خارجی یا داخلی بودن دستگاه ها (مثلا هزینه ارتودنسی دندان به روش متحرک اگه خارجی باشه هزینه ش زیاده به خاطر قیمت ارز)
  • طول دوره درمانی که سپری می کنید
  • دندونپزشکی که کار درمان ارتودنسی شما رو انجام میده. مثلا اگر متخصص ارتودنسی باشه هزینه بیشتره و اگه دندونپزشک باشه هزینه اغلب کمتره
  • نوع مشکل شما
  • نوع دستگاه بکار رفته برای درمان نامنظمی
  • سن و سال شما
  • شدت مشکلی که دارید
  • منطقه جغرافیایی که توش زندگی می کنید
  • نیاز به عمل جراحی یا یه پروسه دندانپزشکی اضافی داشتن یا نداشتن

کاهش هزینه ارتودنسی دندان

ارتودنسی همینجوری قیمت و تعرفه ش زیاده و این باعث میشه که خیلیا نرن تا درمان کنن و دندنا یا فکاشون منظم و تراز شه. اگه دغدغه تون اینه چندتا راهکار کوچیک و ساده بهتون معرفی می کنیم که بتونیم حداقل هزینه ها رو کاهش بدید یکم و درمانتون رو شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لومینیرز اینجا کلیک کنید.

مراکز دولتی

یه سری مرکز دندانپزشکی دولتی داریم (مثلا جهاد دانشگاهی) یا دندانپزشکی های زیر نظر دانشکده های دندانپزشکی که اونجا تعرفه هاا پایین تره. اگه شهرتون از این مراکز داره یه سر بزنید و ببینید هزینه هاشون چطوریه. معمولا باید کمتر از مراکز خصوصی و کلینیک های دیگه باشه.

همچنین در زمینه روش های زیباسازی طرح لبخند نیز بیشتر بدانید.

دستگاه های ایرانی

ببینید شما هرچی رو توی این مملکت که ببینید یه نمونه خارجیش هست و یه نمونه تولید داخلشم هست. قبلنا که همه چی روبراه بود و دلار مثلا زیر 2 تومن بود اغلب همه دستگاه های ارتودنسی دندان از خارج کشور میومد. مثلا برای ارتودنسی اینویزیلاین ما اینجا معالینه، اسکن و تصاویر اشعه ایکس میگرفتیم میفرستادیم خارج از کشور و اونجا اینویزیلاین ها یا پلاک های متحرک ساخته می شد و با بهترین کیفیت عالی دست بیمار میدادیم.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و هزینه ارتودنسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما در این رابطه بگوییم. کسب اطلاعات بیشتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده خود در هر زمینه ای بگیرید و جلو هر گونه پشیمانی را بگیرید. شما می‌توانید با مطالعه مقالات ترمیم دندان اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب کنید.  امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ابزار

ارتودنسی، درمانی است برای داشتن دندان هایی مرتب تر و فکی تراز. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه این شیوه درمانی و هزینه های آن را در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه ارتودنسی و عوامل موثر بر روی آن

سوای از اینکه مشکل بیمار چیست و شدت آن چقدر است، تعدادی عوامل دیگر هستند که مستقیما روی برآورد قیمت ارتودنسی تاثیر می‌گذارند. ما این عوامل را لیست کرده ایم و به صورت خلاصه توضیح داده ایم چرا و چطور روی هزینه تاثیر می‌گذارند:

هرچه نوع نامنظمی بیشتر یا معضل و ناهنجاری بزرگ تر باشد هزینه بیشتری برای درمان آن پرداخت می شود. به عنوان مثال هزینه درمان عقب یا جلو رفتگی فک به مراتب بیشتر از هزینه بستن فاصله بین دندان ها با ارتودنسی است.

هرچه شدت ناهنجاری بیشتر باشد برآورد نهایی هزینه هم بیشتر می شود. برای مثال فرض کنید بیمار مشکل شلوغی دندان دارد و یکی از فک هایش کوچک است. هزینه ارتودنسی دندان این شخص به مراب بیشتر از شخصی است که دندان های جلوی اش دچار شلوغی و ازدحام است.

بسته به نوع و شدت مشکل، متخصص ارتودنسی از دستگاه های متفاوتی برای درمان استفاده می کنند که هزینه هر کدام متفاوت است. برای مثال زمانی که از از پلاک های شفاف ارتودنسی استفاده شود حداقل هزینه ارتودنسی دندان را پرداخت می کنید و برای استفاده از ارتودنسی دیمون شفاف هزینه بالاتری باید صرف کنید. مهمترین دستگاه های ارتودنسی که امروزه بیماران با آن درمان می شوند عبارتند از:

همچنین راجع به تغذیه بعد از ایمپلنت بیشتر بدانید.

با افزایش سن هزینه های درمان ممکن است بیشتر شود. یعنی قیمت ارتودنسی دندان کودکان کمتر است و بزرگسالان هزینه های بیشتری باید صرف کنند. زیرا در کودکان اصلاح ناهنجاری ها به دلیل اینکه در سن رشد قرار دارند آسان تر است.

گاهی اوقات ممکن است بیمار از روند درمان و نتیجه نهایی انتظاراتی داشته باشد که بسته به سطح انتظارات و درخواست او ممکن است هزینه بیشتری نسبت به هزینه پایه مورد نیاز باشد.

هرچقدر طول درمان بیشتر شود هزینه ها هم بالاتر می روند. زیرا بالا رفتن مدت زمان درمان به معنی مراجعات بیشتر و استفاده از دستگاه های بیشتری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کلینیک دندانپزشکی خوب بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

کاهش هزینه های ارتودنسی

به عنوان یک توصیه اقتصادی، اگر تحت درمان ارتودنسی هستید و نیازمند اقدامات نامبرده بودید حتما به جای اینکه بین چند کلینیک دندانپزشکی یا چند مطب در رفت و آمد باشید، سعی کنید در مرکزی درمان خود را شروع کنید که یک مجموعه کامل از دندانپزشکان و متخصصان را در خمت دارد. شما در چنین مرکزی می توانید درمان ارتودنسی و تمام اقدامات دندانپزشکی مورد نیاز خود را در یک محل و با هزینه کمتر انجام دهید.

سخن آخر

ارتودنسی درست است که یک درمان زمان بر و پر هزینه است اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که بسیار لازم است. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم و همه چیز را درمورد آن به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع: http://www.tehrandentalimplant.ir/

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ابزار

ارتودنسی یکی از بهترین شیوه های درمانی ناهماهنگی های فک و دهان و دندان است و امروز در این مطلب علاوه بر اینکه می‌خواهیم شما را با این شیوه درمانی بیشتر آشنا کنیم، قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را نیز در زمینه هزینه ارتودنسی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و همه چیز را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هیچ وقت هزینه ارتودنسی را نمی‌گویند

تقریبا هیچ کلینیک، مطب یا حتی سایتی را پیدا نمی‌کنید که هزینه ارتودنسی دندان را به صورت دقیق عنوان کرده باشد و یا وارد جزئیات آن شده باشد. البته دلیل مشخصی دارد.

زیرا برخلاف پروسه‌های رایج دندانپزشکی (مانند کشیدن دندان که روند و تعرفه مشخصی دارد)، ارتودنسی یک درمان کاملا متفاوت است که نحوه درمان از شخصی به شخص دیگر متغییر است. یعنی هیچ دو شخصی عیناً مشابه هم درمان نمی‌شوند. بنابراین ذکر تعرفه دقیق ارتودنسی بدون معاینه حضوری ممکن نیست.

همه چیز را درمورد سفید کردن دندان بدانید.

عوامل موثر در تعیین هزینه ارتودنسی

سوای از اینکه مشکل بیمار چیست و شدت آن چقدر است، تعدادی عوامل دیگر هستند که مستقیما روی برآورد قیمت ارتودنسی تاثیر می‌گذارند. ما این عوامل را لیست کرده ایم و به صورت خلاصه توضیح داده ایم چرا و چطور روی هزینه تاثیر می‌گذارند:

هرچه شدت ناهنجاری بیشتر باشد برآورد نهایی هزینه هم بیشتر می شود. برای مثال فرض کنید بیمار مشکل شلوغی دندان دارد و یکی از فک هایش کوچک است. هزینه ارتودنسی دندان این شخص به مراب بیشتر از شخصی است که دندان های جلوی اش دچار شلوغی و ازدحام است.

بسته به نوع و شدت مشکل، متخصص ارتودنسی از دستگاه های متفاوتی برای درمان استفاده می کنند که هزینه هر کدام متفاوت است. برای مثال زمانی که از از پلاک های شفاف ارتودنسی استفاده شود حداقل هزینه ارتودنسی دندان را پرداخت می کنید و برای استفاده از ارتودنسی دیمون شفاف هزینه بالاتری باید صرف کنید. مهمترین دستگاه های ارتودنسی که امروزه بیماران با آن درمان می شوند عبارتند از:

با افزایش سن هزینه های درمان ممکن است بیشتر شود. یعنی قیمت ارتودنسی دندان کودکان کمتر است و بزرگسالان هزینه های بیشتری باید صرف کنند. زیرا در کودکان اصلاح ناهنجاری ها به دلیل اینکه در سن رشد قرار دارند آسان تر است.

هرچه نوع نامنظمی بیشتر یا معضل و ناهنجاری بزرگ تر باشد هزینه بیشتری برای درمان آن پرداخت می شود. به عنوان مثال هزینه درمان عقب یا جلو رفتگی فک به مراتب بیشتر از هزینه بستن فاصله بین دندان ها با ارتودنسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ایمپلنت دندان اینجا کلیک کنید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این موضوع به شما بگوییم. کسب اطلاعات در هر زمینه باعث می‌شود تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع نیز می‌تواتنید به سایت تهران ایمپلنت مراجعه کنید. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()