هزینه لمینت دندان و همه چیز درمورد آن
نوشته شده توسط : نت ابزار

لمینت دندان یکی از بهترین روش ها برای ترمیم و بازسازی طرح لبخند است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و میلیون ها نفر در حال استفاده از آن هستند. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با لمینت و هزینه لمینت دندان بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه حدودی لمینت دندان در سال 1400

اگر بخواهیم به صورت دقیق درباره هزینه اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان صحبت کنیم باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرم. برای مثال بیشترین چیزی که در هزینه این نوع ونیرها تاثیر گذار هستند، انتخاب متخصص ترمیمی و زیبایی یا دندانپزشکی است که این لمینت ها را نصب می کند.

چنانچه به یک کلینیک تخصصی ترمیمی و زیبایی مراجعه کنیم نتیجه نصب لمینت ها قابل قبول، طبیعی و بر اساس اصول زیبایی شناسی طرح لبخند بوده و قیمت لمینت دندان در نهایت زیادتر خواهد بود. اما اگر به یک دندانپزشک عمومی مراجعه کنید احتمالا هزینه ها کمتر خواد بود ولی نباید انتظار داشت که کیفیت کار بسیار بالا باشد.

قیمت لمینت دائمی

در لابراتوار بر اساس قالبی که از دندان یا دندان های شما گرفته شده است یک لمینت دائمی و منحصر به فرد که مخصوص دندان شما است ساخته می شود. هزینه این لمینت با قیمت لمینت موقت جدا است و به طور میانگین 3 میلیون تومان به ازای هر واحد است.

بالا بودن هزینه لمینت سرامیکی دندان

در نگاه اول شاید با خودتان بگویید که هزینه ای که برای داشتن لمینت پرداخت می کنید زیاد است. اما واقعیت این است که بیشتر هزینه صرف مواد بکار رفته و لابراتوار خواهد بود. در عمل درصد کمی از هزینه های به حساب کلینیک ها می رود و اغلب قیمت لمینت دندان در سال 1400 برای لابراتوار است.

اغلب مواد بکار رفته وارداتی هستند و به دلیل نوسانات ارزی و اوضاع اقتصادی کشور هزینه زیادی روی دست کلینیک یا لابرتوار میگذارند به همین دلیل اینطور به نظر میرسد که هزینه ها بیشتر است.

هزینه لمینت موقت

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان با لمینت دندان دارید باید انتظار داشته باشید که دست کم 2 جلسه به مطب یا کلینیک دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید.

در جلسه اول دندان های شما بررسی می شود و بخشی از مینای دندان جهت قرار گرفتن لمینت روی دندان تراشیده می شود. پس از تراشیدن دندان، از آن قالب گرفته می شود و بر اساس آن قالب یک لمینت دندان موقت برای شما ساخته می شود. سپس قالب را به لابراتوار می فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمینت دندان نهایی ساخته شود.

سخن آخر

امروز ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با هزینه لمینت دندان و تعرفه های آن در سال 1400 بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: